8.11.07

Ο ΓΑΤΟΣ ΜΟΡΓΚΑΝ ΑΥΤΟΠΑΡΟΥΣΙΑΖΕΤΑΙ


Ο ΓΑΤΟΣ ΜΟΡΓΚΑΝ ΑΥΤΟΠΑΡΟΥΣΙΑΖΕΤΑΙ

Κάποτε ήμουν Πειρατής,ήμουνα μπουρλοτιέρης
Μα τώρα αποσύρθηκα,πήρα τη συνταξή μου
Και στην Πλατεία Μπλουμσμπέρυ διορίστηκα πορτιέρης
Γι’αυτό με βλέπετε αραχτό δω πέρα,στη βολή μου.

Οι πέρδικες μ’αρέσουνε,τούς φασιανούς γουστάρω
Μ’αρέσει και του Ντεβονσαιρ η κρέμα σε μπωλάκι
Αν με κεράσουνε ποτό,βεβαίως θα το πάρω
Κι όταν τελειώσω τη δουλειά,μπορώ να φάω ψαράκι.

Είμαι κομμάτι άξεστος, καλούς δεν ξέρω τρόπους
Μα θα με δείτε πάντοτε κομψό,καλοβαλμένο
Γιατί έχω τσίλικο παλτό κι αρέσω στους ανθρώπους
Που λεν για μένα «Τι γατί!Σπαθί και ξηγημένο!»

Στην Μπαρμπαριά ναυάγησα,βγήκα μισοπνιγμένος
Και βραχνιάσα και δεν μπορώ να γλυκονιαουρίσω
Ακόμα όμως μ’αγαπούν-δεν είμαι φαντασμένος-
Και με ποθούν τα θηλυκά,χωρίς να προσπαθήσω.

Και τώρα,ακούστε,αν θέλετε με σας κάτι να γίνει
(Φεημπέρ και Φεημπέρ είμαστε,ποιός τάχα δεν το ξέρει;)
Και χρόνο θα γλιτώσετε και ψυχική οδύνη
Μόνο αν φίλο έχετε τον Γάτο τον Πορτιέρη!

ΜΟΡΓKAN
ΤΟ ΕΓΧΕΙΡΊΔΙΟ ΠΡΑΚΤΙΚΗΣ ΓΑΤΙΚΗΣ ΤΟΥ ΓΕΡΟ ΠΟΣΟΥΜ
T.S.ELIOT ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΑΓΡΑ